17/07/2017 av Tonje Sørdal

Få pengene dine tilbake

Etter festivalen kan du tilbakeføre ubenyttet saldo til bankkontoen din. Her forklarer vi hvordan! 

Opprettet du bruker og fylte på penger via nett før festival, vil du automatisk få tilbakeført pengene dine innen 7 virkedager etter endt festival.

Hvis ikke må du be om refusjon. Det gjør man slik; 

  • Man starter med å opprette bruker her. Klikk «Registrer» og fyll inn feltene. Eventuelt bruk Facebook-profilen din. Huk av for «Jeg godtar vilkår og betingelser» og klikk «Registrer». 
  • Du mottar en e-post som inneholder en lenke du skal klikke på for å bekrefte brukerprofilen din. Finner du ikke denne i innboksen din, sjekker du søppelpost-mappen. 
  • Logg deretter inn igjen her. Klikk på knappen «Armbånd» og registrer armbåndsbrikken din ved hjelp av nummerne på undersiden av brikken din. Et 6 sifret nummer (sikkerhetsnummer) og et på 16 tegn (armbåndsnummer). 
  • Klikk så på knappen «Refusjon», fyll ut feltene og klikk «Opprett». Du har nå bedt om refusjon og pengene dine vil være tilbake på konto innen 7 virkedager. 

NB!
Opplever du at feltene du skal fylle ut mangler beskrivende tekst, må du forsøke å bytte nettleser til f.eks. Chrome.

Opplever du å komme til «hvit side»? Da kan det være at du surfer i privat modus på telefonen din. Gå eventuelt da ut av privat modus og forsøk igjen.

Anbefalte nettlesere på Intellipay-siden er Chrome, Safari og Firefox.
Nettleseren Edge støttes ikke.

Man kan kun registrere 1 brikke med saldo pr. brukerprofil. Har man flere brikker, må man opprette ny brukerprofil for hver brikke. 

Man kan be om refusjon via skjemaet t.o.m. 15. oktober 2017. Etter denne dato må man henvende seg til refund2017@slottsfjell.no for å be om refusjon. Man kan be om refusjon for utestående beløp i inntil 3 år etter endt festival.